Retete

Briose sanatoase pentru micul dejun - cu gem si migdale

7 2017 / 0 comentarii
(0 voturi)
0.0/10
Briose sanatoase pentru micul dejun - cu gem si migdale
Timp de preparare
< 1h
Dificultate
usor
Bucatarie
Internationala
Daca nici tu nu esti genul de persoana care sa fie entuziasmata la micul dejun si preferi sa dormi mai mult decat sa pregatesti ceva de mancare, te inteleg perfect! Cu toate acestea, stim cu totii ca nu este deloc in regula sa sarim pentru micul dejun. Asadar, una dintre solutiile mele preferate este sa mananc ceva bun, care sa ma duca mai degraba cu gandul la un desert, nu la o masa in sine - briose. Iata mai jos cum sa prepari niste briose cu gem si migdale, pe care le poti pastra la congelator si incalzi rapid in fiecare dimineata.
Metoda de preparare
Preincalzeste cuptorul la 200 grade Celsius.
 
Amesteca cele doua tipuri de faina cu praful de copt si praful de sare, intr-un bol incapator. Amesteca separat, intr-un bol mai mic, ouale si zaharul brun, pana cand devin omogene. Adauga laptele batut, fresh-ul de portocale, uleiul si esenta de vanilie si bate-le bine cu un tel, pana cand tot amestecul se omogenizeaza. Adauga-le in ingredientele uscate deja amestecate si incorporeaza-le usor cu o spatula din cauciuc.
 
Pune hartie de briose intr-o tava pentru briose (sau mai degraba, in doua tavi, fiindca voi iesi 12 bucati) si toarna din compozitia de mai sus pana la aproape jumatatea formei. Adauga gemul si pune restul compozitiei pana umpli forma. Presara pe deasupra migdalele feliate si putin zahar.
 
Coace-le timp de 15 - 25 de minute, pana cand observi ca au devenit aurii si trec de testul scobitorii - cand o infigi intr-o briosa, trebuie sa iasa curata. 
 
Pofta buna!
Galerie foto