O alimentatie corecta si multa apa pot face minuni pentru pielea noastra. Iata cateva dintre alimentele pe care ar trebui sa le includem constant in dieta noastra. 

 

Pentru mentinerea pielii cat mai suple si elastice, trebuie sa includem in dieta alimente care contin acizi grasi omega 3. Printre acestea se numara somonul, heringul, macroul si sardinele. Benefice pentru ten sunt si alimentele cu grasimi sanatoase precum avocado, uleiul de masline si nucile.

Somon cu broccoli

Bagels cu crema de branza si avocado

 

Cum ne putem pastra pielea cat mai curata si preveni aparitia cosurilor pe cat posibil? Prin consumul frecvent de ceai verde, bogat in antioxidanti care ajuta la reducerea inflamatiilor, broccoli si verdeturi proaspete bogate in vitamina A si zinc, dar si prin consumul moderat de fructe proaspete, bogate in apa, precum pepenele, ananasul sau portocalele. Fructele ne ajuta sa ne pastram tenul hidratat, dar nu compenseaza consumul de apa asa ca aveti grija sa le includeti pe ambele in dieta zilnica. 

Vita cu broccoli si caju in stil asiatic

Salata de fructe cu sos de menta

 

 

Va faceti griji in privinta ridurilor? Trebuie sa stiti ca o mare parte dintre alimente va pot fi aliati cand vine vorba de prevenirea acestora. Rosiile, bogate in licopen, protejeaza pielea de razele UV si cresc FPS-ul natural al acesteia. Citricele, capsunile si spanacul sunt bogate in vitamina C, vitamina care ajuta la prevenirea ridurilor fine. De asemenea, ouale sunt bogate in amino acizi care ajuta la producerea colagenului.