1. Avocado
E o sursa excelenta de fibre si de grasimi sanatoase. Avocado a fost numit de catre nutritionisti "alimentaul perfect" si nu degeaba! Pune-l in salate sau foloseste-l in sandvisuri - oricum l-ai manca, este excelent pentru silueta.

2. Zmeura
Nu doar ca este delicioasa, dar zmeura este plina de fibre, vitamina C si antioxidanti puternici. Fie o consumi asa, pur si simplu, fie o pui in cereale sau in smoothie-uri, zmeura este un plus de gust extrem de sanatos.

3. Semintele de chia
Sunt pline de proteine, calciu si Omega 3, iar o singura lingurita contine 6 grame de fibre. Pune-le in cereale, adauga-le in smoothie-uri sau fa-ti o budinca delicioasa cu lapte de cocos.

4. Broccoli
Pe langa continutul bogat in calciu, aceasta leguma contine si o cantitate foarte mare de fibre. Este ideala pentru persoanele care tin dieta.

5. Perele
Cu foarte putine calorii, aceste fructe sunt o sursa excelenta de fibre si potasiu. Foloseste-le in salatele de vara sau ca gustare.

6. Anghinare
La numai 64 de calorii, aceasta leguma contine 10g de fibre si antioxidanti puternici care imbunatatesc sanatatea ficatului.

7. Mazare
Chiar daca boabele de mazare sunt foarte mici, sunt pline de fibre. De asemenea, sunt bogate in proteine. Pune-le in supe, paste sau chiar salate.

8. Fasole
Ar trebui sa le consumi mai des, intrucat contin o doza importanta de fibre, proteine si potasiu.

9. Orz
Continutul bogat de fibre te poate ajuta sa lupti cu colesterolul. Incearca sa-l consumi macar o data pe saptamana.

10. Linte
Nu contine doar o cantitate importanta de fibre, dar contine si fier si vitamina B. Incearc-o in retete de supe.