Mic-dejun: Budinca de chia

Semintele de chia sunt unele dintre cele mai puternice, functionale si pline de nutrienti alimente din lume. Extrem de bogate in fibre si pline de antioxidanti, proteine, minerale, vitamine si Omega-3, chia sunt ideale pentru persoanele care vor sa adopte un stil de viata sanatos.

Unul din primele efecte ale acestora este ca slabesti fara sa te infometezi. Micile seminte pot fi pregatite astfel incat sa aiba gust de orice, iar textura si compozitia iti vor tine de foame atunci cand vrei sa scapi de kilogramele in plus. In momentul in care intra in contact cu apa, semintele de chia se transforma intr-un soi de gel care creste in marime si greutate, total lipsit de calorii, care harneste organismul fara sa-l ingrase.

Citeste Semintele chia - super alimentul mileniului trei

Iti propunem sa-ti incepi ziua de Meatless Friday cu o reteta recomandata de Gwyneth Paltrow pe site-ul personalGoop. Este pe cat de satioasa, pe atat de sanatoasa. Vezi reteta completa de budinca de chia.


Pranz: Conopida la cuptor cu branza

Cu doar cateva ingrediente poti face o reteta vegetariana sanatoasa si gustoasa pe care toata lumea o va indragi. Vezi reteta completa aici.

 

Cina: Sushi Vegetarian cu Quinoa, Avocado si Castravete 

Quinoa este una dintre cele mai importante surse de proteina din mediul vegetal, avocado contini grasimi sanatoase si minerale, iar foitele de Nori contin minerale si vitamine, dar si celebra B12, cea mai rara vitamina din dieta vegetariana. Iti propunem sa-ti inchei ziua de Meatless Friday cu o reteta extrem de sanatoasa. Vezi reteta completa aici.