1. Semintele de chia
Aceste seminte dau o consistenta usor gelatinoasa, ceea ce le face perfecte pentru gemuri, budinca si smoothy-uri. Dar le poti pune si in cerealele de la micul dejun sau in salate. Iti recomandam sa le consumi cat mai des, au niste proprietati incredibile pentru organism. Semintele de chia sunt unele dintre cele mai puternice, functionale si pline de nutrienti alimente din lume. Extrem de bogate in fibre si pline de antioxidanti, proteine, minerale, vitamine si Omega-3, chia sunt ideale pentru persoanele care vor sa adopte un stil de viata sanatos. Incearca si 5 retete simple cu semintele de chia pentru micul dejun.

2. Uleiul de masline extra virgin
Stim cu totii deja ca uleiul de masline este bun pentru sanatate, datorita grasimilor monosaturate care regleaza nivelul de insulina si diminueaza colesterolul. Insa ce mai trebuie sa stii este ca, in special uleiul extra virgin, are si proprietati anti-cancer si anti-inflamatoare puternice.

3. Cafeaua
Imbunatateste sanatatea cardiovasculara, reduce riscul de cancer si lupta cu Alzheimer. Pe langa ceasca de dimineata, poti consuma cafea si in timpul zilei. O poti include in sosuri si chiar burgeri. Da o aroma extraordinara mancarii.

4. Migdalele
In principiu, orice aliment din grupa oleagenoaselor este foarte bun pentru sanatate, dar migdalele au cel mai mult calciu si mai multe fibre. Migdalele sunt o sursa bogata in proteine. Contin totodata calciu si grasimi sanatoase, ajutandu-te astfel sa-ti mentii sanatatea inimii si functionalitatea creierului. Consuma-le ca gustari sau pune-le in salate, burgeri. Fac orice desert sa fie mai delicios, asa ca foloseste-le cu incredere si pentru gustari dulci. Invata si sa faci lapte de migdale acasa.

5. Fasolele
Datorita continutului bogat in proteine si fibre solubile, fier si protein, fasolele sunt printre cele mai hranitoare alimente de pe planeta. Poti sa le folosesti sub multe forme, de la paste, la salate. Incearca mai multe retete cu fasole.