Ziarul Financiar a dezvaluit care sunt cele mai apreciate branduri de produse romanesti si, indiferent cate produse straine am gasi pe rafturile magazinelor, suntem siguri ca inca ti se face pofta de ele. 

In anul 1960 a aparut Eugenia, unul dintre cele mai cunoscute nume romanesti de pe piata dulciurilor. Ieftine si bune, eugeniile raman si acum ceva bun de tot. Poti sa ne contrazici?

In 1964 a aparut si ciocolata Rom, care a reusit sa se rebranduiasca si sa devina un produs cool, pe gustul tinerilor de azi. 

"Rom este un brand care in Romania a reusit din toate perspectivele celor 4P ai lui Kotler (pret, produs, plasament si promovare - n.red.). Secretul lui Rom, din punctul meu de vedere, este ca strategic a dorit sa recruteze tineri si sa aduca in zilele noastre un brand care s-a nascut odata cu blocurile gri. Sa nu uitam, Rom este pe piata din 1964, cand parintii actualilor tineri abia se nasteau", a spus pentru Ziarul Financiar Stefania Harabagiu, fondatoarea agentiei de creatie si inovatie Brand Support.

Topul produselor romanesti de care inca ni se face pofta:

1. Rom
2. Eugenia
3. Murfatlar
4. Scandia Sibiu
5. Napolact