1. Folosesc telefonul mobil in fata clientilor

Un chelner caruia ii suna telefonul in buzunar sau care isi foloseste telefonul mobil de fata cu clientii este lipsit de profesionalism. Punct.

2. Ignora o masa care nu este in aria lor de acoperire

De fiecare data cand un client este ignorat, rezultatele se rasfrang asupra restaurantului.

3. Uita detalii minore

De cate ori nu ni s-a intamplat sa cerem un ingredient si sa nu-l primim. Acesta este un semn al unui serviciu de calitate scazuta.

4. Lasa paharele goale pe masa

Sa ai multe pahare pe masa poate fi semn de petrecere. Dincolo de asta insa, e semn ca nu ti se acorda suficienta atentie.

5. Uita de tacamuri

Primesti mancarea, dar nu si ustensilele de care ai nevoie? Acest lucru n-ar trebui sa se intample nici in cel mai prost restaurant.

6. Aduc foarte tarziu nota de plata

Este extrem de neplacut ca, dupa ce mananci, sa astepti nota de plata. Aproape la fel de neplacut ca atunci cand astepti mai bine de o ora sa vina mancarea.

7. Uita sa aduca mancarea

Unii mananca deja, altii inca asteapta. Ti se pare cunoscut scenariul?

8. Iti incurca mancarea

Inca o situatie des intalnita in peisajul restaurantelor din Romania. Fie uita ce ai comandat, fie iti aduc altceva in schimb.

9. Nu cunosc meniul

Teoretic, un chelner ar trebui sa-ti explice tot ce cuprinde fiecare fel de mancare si sa te ajute sa alegi ceva pe gustul tau. Nu se intampla asta intotdeauna insa.

10. Nu-ti respecta comanda

Ai nevoie de mancare fara pic de zahar sau sare, din motive medicale? De multe ori, e nevoie sa-i dai explicatii chelnerului pentru aceasta optiune, pentru ca altfel nu-ti respecta comanda.